loading...
پرستاری نوین
mohsen dehghan بازدید : 13 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

من از اول چادری نبودم … عذر بدتر از گناهم هم این بود که خونواده ام منو به حجاب ترغیب نمی کردن …ما یه خونواده معمولی بودیم که با مانتو کوتاه و موی بیرون و … مشکلی نداشتیم .
مطمئن بودم که چادر لباس برتر و مقدسیه و ارزش زیادی داره ، اما نمیتونستم از وضعی که داشتم دل بکنم …
دوستانی داشتم که همیشه از چادر و مصونیتش برام میگفتن و دوست داشتن چادری شم اما بهونه من همیشه این بود که من الان آمادگیش رو ندارم …
این وضع تا چند سال پیش هم ادامه داشت . البته اون سال آخر بد حجابیم ، از نگاه مردای نامحرم و غریبه ناراحت میشدم واسه همین یه تغییراتی توی پوششم ایجاد کردم اما انگار اینم کافی نبود …
یه روز یه مستند رسید دستم . “مستند ظهور” !!!
با دیدن این مستند دلم لرزید …

میدونستم لیاقتش رو ندارم اما ، فکر کردم اگه امام زمان (عج) همین الان ظهور کنه ، من روی وارد شدن به مجلسش رو دارم ؟؟؟ شرمندگی سرتا پامو گرفته بود …
تصمیم گرفتم چادری بشم !!!همون روزی که نذر کردم برای همیشه چادر سر کنم ، جایزه و تائیدیه اش رو هم گرفتم !!!
خاله ام زنگ زد و گفت : میای بریم “قم” ؟!دیگه سر از پا نمیشناختم …

شبونه رفتم خیاطی !
پارچه چادری که داشتم و دوختم و از همون جا سرم کردم و برگشتم خونه …
فردا صبحش هم راهی حرم حضرت معصومه (س) و مسجد جمکران شدم …

فقط بگم که خـیــــــــــــــــــــــــلـی سفر خوبی بود ،
خیــــــــــــــــــــــــــلی …
اما وقتی برگشتم
مادرم مخالف سر سخت چادر بود !
اون چند ماه اول خیلی برام سخت بود … هم ا ز نظر برخورد دیگران و هم از جانب خونواده ام …اما وقتی بقیه سر سختی و پافشاری منو دیدن کم کم به چادری بودنم عادت کردن …
الان چند سالیه که با افتـــــــــخار چادر سر میکنم !!!
راستش خیلی بیشتر از این دوست داشتم توضیح بدم اما چه کنم که وقتش نیست …
برام دعا کنید …

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام به شما بازدید کننده ی گرامی امیدوارم لحظات خوب و خوشی در وبلاگم داشته باشید..
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 133
  • بازدید سال : 538
  • بازدید کلی : 1,917
  • کدهای اختصاصی
    src="http://www.sibtheme.com/tools/shariati/cod1.js">

    سیب تم



    ساعت فلش

    
  • انجمن
  • اوقات شرعی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    دیکشنری

    تماس با ما

    اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

    دريافت كد دعاي فرج

    سیب تم


    دریافت کد پرواز حباب ها

    جدول لیگ برتر

    سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ


    کد کج شدن تصاوير


    نایت نما

    سوسا وب تولز -ابزار وبلاگ
    صدایاب - سوسا وب تولز
    Susa Web Tools
    نویسنده


    Dr.mohsen dehghan